Tesla Inc TSLA. We oppfordrer deg til å bruke kommentarer til å engasjere seg med brukere, dele perspektivet ditt og stille spørsmål til forfattere og hverandre. For å opprettholde det høye nivået av diskurs vi alle kommer til å verdsette og forventer, vennligst hold følgende Kriterier i tankene. Opprettholde samtalen. Hold fokusert og på sporet. Legg bare inn materiale som er relevant for emnet som blir diskutert. Vær respektfull Selv negative meninger kan innrammes positivt og diplomatisk. Bruk standard skriftlig stil Inkluder tegnsetting og øvre og nedre tilfeller. NB Spam og eller salgsfremmende meldinger og linker i en kommentar vil bli fjernet. Feil profanitet, fornærmelse eller personlige angrep rettet mot en forfatter eller en annen bruker. Don t Monopoliser samtalen Vi setter pris på lidenskap og overbevisning, men vi tror også sterkt på å gi alle en sjanse for å lufte tankene deres Derfor, i tillegg til sivil interaksjon, forventer vi at kommentatorer gir sine meninger kortfattet og gjennomtenkt, men ikke så gjentatte ganger hos andre er irritert eller fornærmet Hvis vi mottar klager over personer som tar over en tråd eller forum, forbeholder vi seg retten til å forby dem fra nettstedet uten bruk. Bare engelske kommentarer vil bli tillatt. Forfattere av spam eller misbruk vil bli slettet fra nettstedet og forbudt fra fremtidig registrering etter eget skjønn. Jeg har lest kommentarer retningslinjer og godtar vilkårene beskrevet. Disclaimer Fusion Media vil gjerne minne deg på at dataene på denne nettsiden ikke nødvendigvis er sanntids eller nøyaktige Alle CFDs-aksjer, indekser, futures og valutapriser leveres ikke av børser, men heller av markeds beslutningstakere, og prisene kan derfor ikke være nøyaktige og kan avvike fra den faktiske markedsprisen, noe som betyr at prisene er veiledende og ikke hensiktsmessige for handelsformål. Derfor har ikke Fusion Media noe ansvar for eventuelle handelstap du måtte oppstå som følge av bruk av denne data. Fusion Media eller alle som er involvert i Fusion Media vil ikke akseptere noe ansvar for tap o r skade som et resultat av avhengighet av informasjonen inkludert data, sitater, diagrammer og kjøp selgesignaler som finnes på dette nettstedet. Vær så godt informert om risiko og kostnader knyttet til handel med finansmarkedene. Det er en av de mest risikable investeringsformene. Fremtiden for Tesla. For å kjøpe en aksje er det mer enn å kjøpe en eierandel i et selskap, og det er en tro på selskapet og din tillit til den fremtidige suksessen til selskapet. Dette gjelder mer enn Tesla Motors TSLA, med konsernsjef Elon Musk ved bue styrer selskapet til nye farvann hver dag. Fra elektriske biler til soldrevne hjemmebatterier kaster Elon Musk utilsiktet seg selv, og hans selskap, til nye bestrebelser. Den mannen som en gang sa, Feil er et alternativ her. Hvis ting ikke svikter , du er ikke innovativt nok, er åpenbart ansiktet på innovasjon. Mange tror at kjøp av Tesla-aksjer er å kjøpe tillit til fremtiden i ren energi, i solenergi, eller til og med i kolonisering av Mars. Imidlertid wa Tching Tesla aksjer stiger og faller de siste to årene har vært som å se en klatrer belay opp et fjell. Tesla har kommet langt siden å overbevise publikum om at en elektrisk bil er en mulig, praktisk og kostnadseffektiv modus for daglig transport Siden da har Tesla levert mer enn 70.000 elektriske biler og nylig utvidet sitt omfang til solenergi batterier for hjem Elon Musk har forvandlet tomten til en futuristisk sci-fi-film til en oppnåelig status quo, så mye at det store flertallet av Wall Street s øverste analytikere anbefaler å kjøpe aksjene. Det neste trinnet for Tesla er å omdanne merkevaren fra en luksusbil til en rimelig transportform Modell 3, som skal bli utgitt i mars, vil være den minst kostbare Tesla med en 35 000 prislapp I fjor tilskrives 4-stjernes analytiker James Albertine fra Stifel Nicolaus sin bullish vurdering på lageret til den kommende modell 3 og modell X. For å støtte kjøretøybehov bygger Tesla Gigafactory i Nevada til p Tusla forventer at Gigafactory skal starte celleproduksjon i 2017 og nå full kapasitet innen 2020 I januar var analytiker Trip Chowdry hos Global Equites bullish på Tesla på grunn av at Den uavhengige verdien av Gigafactory Analytikeren anslår at Gigafactory alene kunne verdsettes til 50 millioner etter ferdigstillelse. Han har vurdert Tesla 15 ganger og har vært riktig 93 av tiden. Tesla forsøker å overvinne sin siste hindring for å overbevise offentligheten om at eie en elektrisk bil er et praktisk og mulig alternativ for alle Tesla s første kvartal 2015 salg i Kina forsinket bak forventningene på grunn av misforståelser om hvordan du skal lade bilen Tesla har det vanskelig å bryte inn i det massive potensielle markedet i Kina fordi de fleste familier bor i leiligheter i byene som mangler familiestil garasjer Tesla arbeider innenfor dette rammene for å tilby gratis hjemmeoppladning og sette opp c Tesla setter sine sikter på ren energi og oppfordrer verden til å konsumere mindre og lagre mer. Ved å kunngjøre Powerwall Tesla minner forbrukerne om at det er mer enn bare et bilselskap, men en energiinnovasjon Selskapet også Tesla s Powerwall er et oppladbart litiumionbatteri som vil lagre energi til boliger. Det vil tillate villaeiere å spare penger ved å lade opp under perioder med lavt strømforbruk og utvide i tider med høy etterspørsel. Powerwall vil begynne detaljhandel på 3000 og være tilgjengelig for levering i sensommeren. Tesla har evnen til å forandre hverandre måten verden forbruker med. Med noen som hardmodig og motstandsdyktig som Elon Musk i forkant av selskapet, tror flertallet av analytikere det. En uke s pendler på en enkelt ladning. Model S starter ved 845 mo. Performance og sikkerhet raffinerte. Full selvkjørende maskinvare på din modell S. Elektrisk All-Wheel Drive. Dual Motor Model S er en Kategorisk forbedring på konvensjonelle drivhjulssystemer Med to motorer, en foran og en bak, styrer Modell S digitalt og uavhengig styret dreiemoment til for - og bakhjul. Resultatet er enestående trekkraftkontroll under alle forhold. Konvensjonelt hjul kjørebiler bruker komplekse mekaniske koblinger for å distribuere kraft fra en enkeltmotor til alle fire hjul. Dette offiserer effektiviteten til fordel for all værbelastning. I motsetning er hver modell S-motor lettere, mindre og mer effektiv enn motoren på bakhjulsdrevet, noe som gir både forbedret rekkevidde og raskere akselerasjon. Modell S Performance er standard med All-Wheel Drive Dual Motor, sammenkobling av høyytelses bakmotor med høy effektivitet for motor for å oppnå supercar akselerasjon, fra null til 60 miles i timen på 2 5 sekunder. Winter Challenge på snø og is En profesjonell vinterkjøringskurs, utført av den sveitsiske Touring Club. Built rundt sjåføren. Modell S er en sjåførs bil The hytta kombinerer grundig støyteknikk med Tesla s unikt stille drivaggregat for å skaffe lyddynamikken til et innspillingsstudio. Innebygd perle er 17 tommers berøringsskjerm, som er vinklet mot føreren og inkluderer både dag - og nattmodus for bedre synlighet uten forstyrrelse. setter rik innhold til fingrene og gir mobil tilkobling, slik at du enkelt kan finne destinasjonen, favoritt sangen eller en ny restaurant. Modellen S er designet fra grunnen til å være den sikreste bilen på veien. Mye av sikkerheten skyldes den unike elektrisk drivhjul som sitter under bilens aluminiumsbeholdercelle i sin egen underramme Denne unike posisjoneringen senker bilens tyngdepunkt, noe som forbedrer håndteringen og minimerer rullingsrisiko, og erstatter den tunge motorblokken med støtabsorberende borestål. Slike påvirkninger er møtt av aluminiumsstolper forsterket med stålskinner for å redusere inntrenging, beskytte beboere og batteripakken samtidig som takstivene forbedres ess I tilfelle av en ulykke beskytter åtte airbags foran og bak passasjerer, og høyspennings strømkilden kobles automatisk fra. Hva det betyr å være trygt. Jim overlever en livsendringskollisjon takket være sin modell S. Touchscreen. Modell S 17-tommers berøringsskjerm styrer de fleste bilens funksjoner Åpning av alt glasspaneltaket, tilpassing av automatisk klimastyring, og endring av radiostasjonen skjer alt sammen med en drap eller et trykk. Berøringsskjerm, digital instrumentklynge og ratt kontrollerer sømløst integrering av media , navigasjon, kommunikasjon, kabinekontroll og kjøretøydata. En mer nyttig kjøreopplevelse Klientteknologi forbedrer Simon s kjøreopplevelse. Media AM FM HD-radio, online radio, på forespørsel Internett-radio, Bluetooth og USB-lydenheter. Kontroller Personlig kjøring , klimakontroller og kabinekontroller. Kamera HD-sikkerhetskopi kamera, optimalisert for synlighet og sikkerhet. Kalender Kalender synkronisering for dail y tidsplan og trykk for å navigere. Kart Enkel, intuitiv Google Maps med sanntids trafikkinformasjon. Navigering Smart ruting som justerer for trafikkforhold i sanntid. Energi Realtidsforbruk og rekkeviddeberegning. Telefon Bluetooth-aktivert, talestyrt håndfri telefonsystem. Modell S mottar periodisk over programvareoppdateringene i luften som legger til nye funksjoner og oppdaterer berøringsskjermens utseende. Innføring av 8 0.Softwareoppdatering 8 0 er det mest betydningsfulle redesignet på Tesla-berøringsskjermen siden lanseringen av modell S i 2012 Kombinere et moderne utseende med funksjonelle oppdateringer til Media Player, Autopilot, Maps og Trip Planner for en tryggere og mer avansert kjøreopplevelse. Ranger Per Charge. Tilgang til Teslas utvidede Supercharger network. Mobilkontakt med 110 volt, 240 volt og J1772 adaptere. 17 kapasitiv berøringsskjerm. På kart og navigasjon med gratis oppdateringer i 7 år. Automatisk nøkkelfri inngang. Wi-Fi og Internett-tilkobling. Mobil app fjernkontroll. Retracting dørhåndtak. En berørings-power windows. High Definition backup kamera. GPS aktivert Homelink. Hands gratis å snakke med Bluetooth. Voice aktivert controls. AM, FM, og Internett streaming radio. Tilgjengelig Ultra High Fidelity Sound pakke med XM radio support. Auto dimming speil. Power folding, oppvarmede sidespeil med memory. Two USB-porter for media og power.12 volt power outlet. Twelve veisett justerbare, oppvarmede forseter med minne og førerprofil. Tilgjengelig subzero værpakke med oppvarmede bakseter og viskerblad og vindusviskervæskevæske Defrosters. Front bagasjerom ingen motor, bakre bagasjerom og 60 40 sammenhengende bakseter med 894 liter oppbevaring. Aktiv sikkerhetsteknologi, inkludert kollisjonssvikt og automatisk nødbremsing, har begynt å rulle ut gjennom over-the-air oppdateringer. Dagtid løpelykter. Tilgjengelig Smart Air Suspension for å heve og senke kjørehøyde. Ekstra airbags for fører og passasjers hoder, knær og bekken samt to side gardin airbags. Ronic stabilitet og trekkstyring. Fremhjulsbremseskivebremser med elektronisk parkeringsbremse. Tre andre rad LATCH-vedlegg til barneseteinstallasjoner har plass til tre barneseter samtidig to med LATCH og en med toppklemme og belte. Premieoppgraderinger legger til. inkludert bruk av materialer av høyere kvalitet og omgivende belysning. HEPA-luftfiltreringssystem. Tre-trinns dynamiske LED-svinglys. LED-tåkelys. Kraftløft. Lyddørhåndtak. Innvendig aksentbelysning. Oppgi Tesla-oppdateringer.
Comments
Post a Comment